32/34

publicerat i Allmänt;
Hoppas att allting är bra med er. I dag har man jobbat och träffat Rebecka, var ett tag sedan sist eftersom hon har varit hemma i Ånge. Men vi hann träffas lite grann. Sedan gick jag och hämtade klänningen som man faktiskt kunde ha. Det måste vara ett riktigt stort fel, vad gällande storleken. Jag menar hallå, det var stl 32/34 och har stl 36/38 i vanliga fall och den kändes som xxl på mig och den här kändes bra och det är en xxs storlek. Den var lite tight runt brösten men det funkar. Den kändes också "slapp" runt magen men ska känna efter mer imorgon och se om den ska skickas tillbaka och istället se om man hittar någonting i butiken. Men bara älskar plagget, har varit ute efter den ett bra tag.

Har även städat i dag, det känns skönt. Ska jobba imorgon också sedan blir det att åka till Matfors och fira Jim.
På torsdag ska jag hem till Bettan och hjälpa till med teorin. Ska även ta mig an förrådet till helgen. Rebecka skulle hjälpa till om hon inte fick jobb. Då kommer det nog upp en del saker i  "Sälj-hörnan." Egentligen skulle man kunna rensa i förrådet till våren men skulle vara skönt att få det gjort. Har inte gjort så mkt där sedan man flyttade hit, annars brukar jag göra sånt till hösten/våren.

Kom även på att nästa vecka kommer bli hektisk. Jag fyller 25 på torsdag då kommer släkten, sedan på fredag blir det fest, sedan lördag blir det att ligga bakis och ta sig an städningen i lokalen och kanske fler kommer och ska fira en. Sedan på söndag blir det ljusparty här hemma. Undra hur man kommer känna sig på söndag. Mer levande än död eller mer död än levande? Det visar sig tids nog :P

Nu blir det att hoppa in i duschen och slå på någon film, är ju bara skit på teven som vanligt, eller oftast iaf.

Kram

Kommentera inlägget här :