25-årsfest

publicerat i Allmänt;
Hej igen! Nu har främmande åkt. Får tacka så mycket för besöket och presenterna :). De var kusin Vilma, moster och Tommy som kom på besök idag. Nu har man precis tryckt i sig ett Big Meal från Sibylla, kan det bli bättre? Huvudvärken har i alla fall släppt nu. Har fått tag på alla bilder som togs igår men självklart kommer man inte lägga upp alla här, det blev ett gäng.

Kvällen blev riktigt lyckad, synd bara att inte många kunde komma, vi blev bara 6 pers. Tycker att folk faktiskt kan höra av sig ifall de inte kommer, lite irriterad må jag säga. Men i allafall kunde kvällen inte bli bättre ändå. Kände också att det var lika "bra" att ta tjejkvällen igår men om man väntat tills nästa helg hade vi varit betydligt fler, men det blev som sagt lyckat.

Har inte tagit några bättre bilder på vad man fått. Men fick först och främst pengar. Sedan idag fick jag mer pengar och en inflyttningspresent av moster m. familj. Ett jättefint vitt smideshjärta som man kan hänga upp. Ett smyckesträd som jag har berättat om samt blommor och fina kort :). Mycket lyckad födelsedag. Av brudarna fick jag 8 stycken jättefina mönstrade vitvinglas och en annan sak som jag inte ska ta upp här ;). Tack tjejer för de fina sakerna.

Tror de nämndes i förra inlägget att Renée hjälpte mig städa lokalen idag? Är mycket tacksam för hjälpen. Vi var där innan 11 och det gick "igenom" så fick tillbaka 300 kronor för det. Riktigt billigt för en sån stor lokal. Du betalar 350 kronor och om allting är städat och i sin ordning får man tillbaka 300. 50-lappen är själva avgiften där dom också ser till att det finns städsaker och toapapper.

Ska se om man orkar sitta med teorin en stund. Skulle behöva städa mer idag för imorrn kommer det fler främmande - Ljusparty! Sedan får det vara lugnt för en stund, haha!

Kommer bjuda på ett antal bilder på de bästa brudarna. Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! Kramar


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Veronica:

Tack ännu en gång för att jag fick komma och för en trevlig kväll! :D

Kommentera inlägget här :