Vilken packning ...

publicerat i Allmänt;
... man har!

Vet inte hur allt ska få plats i min lilla bil. Just nu så har jag följande saker:

1. En stor säck med alla julklappar
2. En större kartong med Jack Daniels-sakerna
3. En stor påse med alla playstation-saker
4. Min stora väska
5. Min handväska
6. En påse med alla ingredienser för sakerna.
7. Det verkar bli en till påse med diverse saker.

Men hallå! Julklapparna tar plats och har tre julklappar i kylskåpet ;). Vet inte om dom får plats i storsäcken heller. Storväskan är full och alla saker är inte ner än, så det kan bli en påse till.

Mormor får hjälpa mig att lasta in allting!

Nu är det lunchdags, sedan blir det att hoppa in i duschen, efter det är man klar för att åka! Gick smidigt det här. Hunnit med mer saker än vad man skulle göra.

På återseende!

Kommentera inlägget här :