Trött av för ....

publicerat i Allmänt;
... mycket sömn!

Kan ni förstå?! Är jättetrött och har huvudvärk för jag sov mycket i natt. Somnade runt 22-tiden och vaknade vid halv nio då klockan ringde. Det känns så skönt :). Har lagt mig i tid i flera veckor men ändå inte kunnat somna förrän vid 3-4 på natten och sedan upp tidigt. Sover jag mer än 9 timmar har jag sovit för mycket och då blir man tröttare än när man sover 3 timmar. Men det är i alla fall bra att man äntligen fick sova mycket.

Har hunnit med mycket på förmiddagen. När man klev upp startade man datorn och skrev lite med folk, sedan ner på Willys och handla, hem med varorna, gick till Tessan en sväng, gick och boka tvättid och sedan hem för att äta frukost och nu sitter man framför datorn sedan en stund tillbaka. Kollar just nu lite smått på filmen "Super 8" har ni sett den? Den är riktigt bra faktiskt. Är absolut inte förtjust i Sci-Fi filmer men denna var helt okej som sagt.

Ikväll är Chris Medina på Birsta och får se om man tar sig en tur dit i alla fall. Tess, Tessan och Sandra ville med men nu är Tessan dålig och Tess har jag inte pratat mer med. Om det blir av så åker jag och Sandra i alla fall. Skulle vara roligt att få se honom, eller i alla fall höra honom, haha!

Imorgon blir det att åka ner till stan på en mässa och se om det finns några jobbmöjligheter där. Resten av veckan blir nog lugn. Bettan ringde igår och ville träffas men har varit helt slut länge nu pga. dålig sömn så orkade tyvärr inte träffa henne. Men vi ska se till att träffas en annan dag denna vecka :). Bokade tvättid så blir att tvätta på fredag.

Ska slökolla klart på filmen och brygga mig en kopp kaffe. Ha en bra dag alla!
Puss & Kram



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

mehh. jag har inte fått nått papper om nån jobbmässa.

Kommentera inlägget här :