"Nyårsbord"

publicerat i Allmänt;
I söndags på julfesten tog jag bilder på PartyLites fina nyårsbord. Gillade de svarta och silvriga bordet av någon anledning ;). Man kunde köpa lotter där också så köpte 6 stycken för 100 kronor och vann en ljuslykta i guld. Men tog bort ljushållarna eller vad man ska säga så det är som en fin guldskål istället.

Just nu har jag har slagit på en film och sitter i soffan och pysslar samtidigt, mysigt :). Har pysslat klart med decoupaget och det blir inte som nämnt tidigare bra med de skålarna jag köpte i helgen men det får bli som det blir. Ska köpa de andra små skålarna en annan dag, hinner inte med en IKEA-sväng denna vecka.

I söndags efter julfesten for vi till Boom en sväng också så köpte doftpåsar. Var länge sedan man hade sådana så satt en i badrummet och en i klädkammaren.

Nu har lacket/limmet börja torka så ska kolla om man måste limma på mer. Sedan ska jag öppna det stora paketet är nojjig ifall nåt i det kan ha gått sönder ;). Får se vad man mer hittar på, kanske fastnar vid datorn och kodningen av bloggen också.

 

Fina saker! Det har kommit mycket mer fina saker med några fler gudomliga dofter. Det var alla dofter förutom en som jag ville ha.

 

Doftpåsen fick hänga på spotlight-lampan (i klädkammaren).




Kommentera inlägget här :