En hel dag ...

publicerat i Allmänt;
... blev det då allt!

Vilken bra och skön dag, kom hem bara för en stund sedan. Dagen började vid 12-tiden då mamma och Jim kom för fika. Sedan blev det DollarStore och Frasses för lunch. Därefter for vi till Media Markt och in till Birsta. Avslutade allt med Willys!

Vill tacka mamma och Jim för en super dag. Precis innan vi skulle fara från mig gav Jim mig 600 kr bara sådär, haha! Han hade sagt för några veckor sedan att han ville handla basvaror åt mig som frukt, pålägg, bulgur, pasta och sånna saker så mamma och jag menade på att då kan jag ta dessa 600 kronor och handla sånt för det men icke, dessa pengar skulle jag göra allt annat för än att bara handla mat, för det skulle han ändå göra, hur snällt är inte det? Kunde shoppa en del på Dollar och äta god lunch utan att få dåligt samvete :).

Fick mycket mat som inte ens är basvaror och det är mycket uppskattat. På råga på allt hittade jag en jättefin jacka på InterSport (en vinterkappa som täcker rumpan) så den fick jag också som en förjulklapp :). Mamma köpte en sån jacka till sig själv också och Jim köpte en liknande jacka han med. Fick en pensel av Jim också från Panduro (bra att göra decoupage med den).

Berättade för dom att jag gör decoupage och menar att jag ville helst ha Jack Daniels servetter för att göra fina decoupage till dom i julklapp men hittade inga servetter med det motivet så då sket man i det. Men när vi kom till DollarStore fanns det svart/vita servetter med Jack Daniels (likadana som Jack Daniels stolsdynorna som Dollar har). Har sett dom alla gånger man varit där och tycker dom är jättesnygga, visade dynorna för dom idag så dom kanske skulle köpa dom. Jim köpte samma servetter för att ha i hobbyrummet så nu ska jag bara se att man kan göra fina decoupage med dessa servetter. Fina ljuslyktor med Jack Daniels motiv är inte helt fel ;P.

Jag och mamma gick in på ÖB en sväng också där jag skulle kolla på diverse saker och mamma betalade för allt det också. Vilken dag, haha! Överraskande om inte annat.

Nu har man en Grandiosa El Nacho pizza i ugnen. Får se om man orkar äta. Jim bjöd oss också på fika på Charm så man känner sig inte direkt hungrig. Har ärligt talat träningsvärk i bena efter denna dag, illa!

Pizzan är klar :). Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :