Anställningsintervju

publicerat i Allmänt;
På onsdag bär det av till min tredje anställningsintervju någonsin :). Hoppas verkligen jag får detta arbete. Det är som digitaltryckare på Kaltes grafiska. Ska vara där kl 13. Håll en tumme och en tå bara ;).

I dag har jag arbetat några timmar och for hem och gick med Sandra en bit, sedan gick vi in på Apoteket så jag kunde hämta ut "ringar" och köpa Alvedon efter det passade jag på att gå in och kolla om det fanns någon tvättid och som tur va fanns det en tid kl 11 men var hemma vid 11.40 men skyndade mig in med alla saker, slängde ner tvätten, sorterade tvätten och stoppade in maten i ugnen och sprang till tvättstugan, kom tillbaka strax efter 12 och då blev det lunch. Hade inte ätit eller suttit sedan 6 i morse så det var gott att få i sig nåt i magen. Kanske blir jobb imorgon också, får veta det senare.

Eftersom jag jobbade ute i Birsta idag sprang jag in på Gallerix för att köpa ett fint kort och tacka en person men då hittade man också 2 snygga tavlor i keramik. Endast 49 kronor styck.

I går for jag och Tessan en sväng till Birsta så hittade ett par skor. Hade ett par "vardagliga" skor som jag köpte innan USA-resan men tydligen har dom gått sönder för hittar dom inte så dom måste man ha slängt. Men nu hittade jag ett par liknande skor iaf :).

 

 

 


Nu är det dags att gå till tvättstugan. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecka:

Det var dessa tavlor jag berättade om för dig, som jag hade köpt för några veckor sedan på gallerix! :) Fast jag köpte två st utav den nedersta och en till fast det var en annan tavla som du ser på min blogg. ;) Så sjukt snygga är dom!

2:a kommentar, skriven , av tessan:

Tack! Ja jag är nöjd, har även rensat och gjort snyggt i bokhyllan så den ser ok ut. =)

Kommentera inlägget här :