Personlig Assistent

publicerat i
I dag har jag varit på en anställningsintervju. Det gick riktigt fint tycker jag, får veta i veckan hur det gick. Det finns 2 tjänster, en fast anställning eller som vikariat :). Jag har ingen erfarenhet som personlig assistent men det skulle nog funka bra ändå. Är glad för en sak till, jag har nämligen fått vetat att det verkligen finns kickboxning här. Eller det är egentligen Thaiboxning men det är liknande som kickboxning. Har sökt och sökt någon förening men aldrig funnit någonting, men nu har jag tagit kontakt med en boxare i föreningen. Så ska få testa på 2 ggr. Det blir måndag och onsdag kl: 18:30. Snacka om spännande, kan knappt bärga mig.

Har inte uppdaterat på ett tag nu igen. Men har inte hänt så mkt. Jobbat lite extra i veckan på IF och ute i Birsta. Sedan i kväll kommer nog Nina hit, blir middag och film med gotta skulle jag tro :). I morgon blir det en sväng ut till Birsta och resten av dagen blir nog lugn. På söndag blir det att åka ut till Matfors och fira Tommy och kusin Vilma som snart blir 4 år :) Stortjejen, tiden går allt bra fort.

Nu ska jag städa lite grann och kanske hinner med en lite tupplur. Ha en bra fredag! Kramar

Kommentera inlägget här :