I love

publicerat i
I love boxing. Det är så underbart roligt men dock så jobbigt. Man rör då kroppen i alla fall. Det blev träning i går mellan 18:30-20:00. Surrade med tränaren ang. boxnings shortsen och då missade jag bussen som gick 20:15, tänkte väl att de är väl lika bra att gå hem då. Så var hemma efter halv 9 nån gång. Men lite komiskt är det, för J, killen som jag kommit bra överens med på boxningen har varit min "partner" de 2 gångerna man boxats. När vi gick från hallen så pratade vi om att missa bussen och jag menade på att om jag missar den kan jag lika gärna gå hem, men hade inte tänkt alls på att missa den, men det gjorde man så klart ;). Men klagar inte, det blev bra med motion.




I dag blev de mer motion. Har varit med Mari och Edwin på Birsta och shoppat. Om man shoppar innebär de oftast att de är nåt nytt till lägenheten och då blir det att dona på när man kommer hem. Har precis tagit bilder på det som har gjorts om här hemma :). I kväll blir det bara lugnt, ska poppa popcorn och göra lite dipp och glo på nån film. Kanske ska träna lite också, gå igenom det som vi fick göra på boxningen. Ja just ja, glömde säga att mamma skulle bidra med lite pengar för avgiften, Jim skulle också vara så snäll och hjälpa till :) Så GLAD. Det kommer bli mer kostnader än avgiften. Ska köpa ett par shorts, sedan bandage för att linda in sig, kanske inte är nödvändigt till en början, men snart kommer nog vi sparra mer och då behövs de nog. Är också sugen att köpa fler sköna linnen till träningen :).

Korgarna på väggen ( 3 st). Äntligen har man kunna dölja hålet i väggen. Nu är det bara hålet på andra väggen, men det får man dölja med några tavlor eller så.



Bytte ut canvastavlorna till dessa bilder.

En brödrost

En ny dekoration på soffbordet



En till ram

Nya ljus och en ny dekoration

Canvastavlorna hamnade här istället (så länge)




Kommentera inlägget här :