Besökare

publicerat i
Vad roligt, har kollat lite på bloggens statistik och kurvorna varierar stort, men den senaste tiden har kurvan stigit enormt, det är så roligt. Det skulle vara roligt om ni som läser min blogg kunde kommentera detta inlägg. Alltid trevligt att se vilka läsare man har :).

Nu är man taggad för kvällens boxning. Vet i alla fall vart det ligger. Men lokalen var inte som jag tänkt mig när man kom inrusande i tisdags. Trodde det skulle finnas en reception där i alla fall men direkt från glasdörr ingången kommer man direkt in i träningslokalen. Eftersom dom redan hade startat såg man inte så mkt iofs. Men idag är man där i god tid och då kan man kolla in lokalen lite mer.

Har tagit mig tid att knäppa bilder på lägenheten. Kommer lägga upp en väldans många bilder nu. Lite för och efter bilder. Om det inte får "plats" blir det ett inlägg med bara bilder. Men som sagt skulle det vara roligt om ni läsare kan nämna vilka ni är :).

Vardagsrummet FÖRE


Vardagsrummet EFTER

De målade stenarna

"Afrikanska hörnan"

Insynen från V-rummet till köket


Köket INNAN


Köket EFTER

 

Hallen INNAN


Hallen EFTER

Min dekoration

 


Badrummet INNAN


Badrummet EFTER

Den sköna badkudden

 

 

Phew, det där tog tid. Men har äntligen lagt upp bilder nu som jag skrivit om så länge. Det är blandade bilder, vissa bilder är från de första dagarna, vissa bilder togs för dagar/veckor sedan och några bilder från i dag :).

Sjävklart har ni inte fått sett hela lägenheten, exempelvis klädkammaren. Det tar nog ett tag innan fler bilder kommer upp. Kan inte få 100 % ordning förrän det har varit här och målat. Då kan den nya hatthyllan komma upp och upp resten av hyllorna som jag vill ha uppsatta :).

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla:

Jag läser=)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad trevligt Camilla :). Lite roligt, nu när man precis gjorde ett inlägg och va nyfiken på vilken som läser, är det bara en som skrivit :P haha

3:e kommentar, skriven , av Therése:

jag läser gumman :D

Kommentera inlägget här :