Klart

publicerat i
Nu ska det försökas bli bättre att uppdatera bloggen, men haft fullt upp i flera veckor nu känns de som. Har fått jobb denna vecka också och träningen har blivit helt utesluten denna vecka. Som nämnt tidigare har jag tagit på mig projektet att städa ur mammas lägenhet men de är mer eller mindre klart nu :). Har lite småsaker som jag inte kunde göra själv och fönstren är kvar, men de skulle jag hjälpa mamma med någon dag nästa vecka. Men igår var det en jobbig dag, var helt slut hela dagen på jobbet. Jobbade 06-13.30 sedan in på stan och handla pudret för Halloween, åkte hem och bokade tvättid, gick hem och packade ihop lite grann och sorterade tvätten, gick till tvättstugan till 15 och direkt upp till mammas lägenhet och städade där tills tvätten blidde klar. Sedan hem med all tvätt och fixa den, göra middag och städade lite hemma och sedan duschen. Det var den dagen!

Men känns skönt att tvättningen och städningen av lägenheten är klar iaf. Nu blir det jobb resten av veckan. I morgon kommer mamma efter jobbet för att äta nånting med mig innan hon ska tillbaka till jobbet senare på kvällen, det ska fixas och donas ute i Birsta innan kändisarna kommer dit :).

Sedan är det fredag igen och då har jag och Bettan bokat in en date som det ser ut, då blire bara lugnt. Sedan på lördag blir det fest och sen är det söndag. Då får man se om man orkar med plugg, vilket jag måste göra klart någon gång. Nu är det en ny vecka helt plötsligt. Det blir nog lite jobb till veckan också.

Nu har jag lugnat ner mig lite sedan jag kom från städningen så nu blir det att plocka lite här hemma och det blir en långpromenad ikväll med Rebecka och ev. Renée sedan blir det nog middag med brudarna också :). Är så less att äta själv.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :