AJ

publicerat i
Så nu var det torsdag igen, shit vad tiden går fort. Man känner av att hösten är här, det är grått, mulet, soligt, kallt, varmare om vartannat. Men det är mysigt :).

Igår blev det en riktig härlig dag. Jag gick över till Rebecka strax innan 11 sedan satt vi och surrade tills hennes syster kom hem strax efter 13. Närmare 2 gick vi och handlade för middagen, det blev ost och skinkpaj, mumma. Sedan umgicks vi tills det var dags att åka till boxningen. Rebecka följde med och kollade på så vi begav oss strax efter halv 6. Aj, aj och aj kan jag bara vilket pass det var igår. Idag har man nackspärr, ont i knät och självklart träningsvärk på det, men ska inte klaga, det är ju boxning. Men passet var så tufft så vi alla applåderade till och med när passet var slut haha. Men nedvärmningen är bland de jobbigaste. Där är tränarna verkligen hårda. I går var det så att om tränaren sa byte skulle man göra olika saker för varje gång. Det var 40 knäböj, 50 situps, 30 armhävningar, 60 grodhopp också skulle vi lägga oss ner och göra 10 armhävningar och sedan ställa oss upp och slå 5 raka slag snabbt och sedan ner igen osv. Japp, det var hårt. Men det kanske inte hörs som så men det var verkligen det, haha!

I alla fall efter passet gick vi hem för att se lite film och äta lite gotta. Det blev en film sedan surrade vi bara, hon gick hem vid halv 1, så gårdagen var lyckad :).

OBS!
Jag skulle hemskt gärna vilja ha er hjälp. Jag har suttit och kodat om bloggen mkt nu men tydligen ser den helt konstig och ofärdig ut för vissa men om jag går in på min dator ser det bra ut, precis som det ska vara. Vad är fel? Och hur ser de ut när ni går in?

I dag blir det städning och sedan gå till bibblan i Skönsberg för att skriva ut lite papper. Ska försöka ta tag i plugget också så man kan släppa det. Ha en bra dag allesammans.

Puss och kram!

Kommentera inlägget här :