Handling

publicerat i
Nu har man kommit hem från storhandling igen. Morfar är så snäll och skjussa mig varje månad. Vi gick in på Brandworld eller vad de heter för att morfar skulle köpa sig en keps/hatt. Det slutade med att jag fick en fin och skön fleecejacka som jag velat ha :). Vår shopping slutade på Willys.

Jag har precis ätit lunch. Har under flera år tillbaka inte ätit "hemma hamburgare" för jag har mått så illa av köpta hamburgare. Men idag gjorde jag egna burgare. Det gick super! Stekte bara köttfärs och peppra och saltade. Kunde tyvärr inte få till hamburgarformen, haha! Sedan köpte jag Amerikansk dressing och massa grönsaker. Jag kan inte äta mycket mat utan lök, men eftersom min magkatarr inte tål lök så har jag börjat ångkoka löken så blir det mildare. Gjorde även det nu och det gick fint :).

Ska fösöka plugga lite grann nu, sedan ikväll vid 19 ska jag vara i Skönsberg och mäta lite i lägenheten. Får se om jag orkar, annars får jag boka in en ny tid, men skulle vara skönt att få det gjort.

 

 

Kommentera inlägget här :