Long time no seen

publicerat i
... japp nu var det ett tag sedan sist. Har varit fullt upp så vet inte om jag orkar skriva ner allting ;).

I går var jag och storhandlade med morfar, åkte och fikade hos Josefin för hon fyllde år. Sedan på eftermiddagen kom Tessan och Bettan hit. Vi gick på en promenad och gjorde middag tillsammans. Det blev kyckling med en jättegod röra :).

Idag har jag varit ute och gått och pluggat. I helgen har jag även bokat klart allting för resan. Har ett problem, behöver en bra väska för handbagaget. Någon som har en behändig väska vid ungefärliga mått på: 50*40*20 cm?


Vad jag har gjort under veckan/sedan jag uppdaterade sist?
- Varit hos Mari och Edwin
- Varit på stan med Tess (shoppade lite och växlade in punden)
- Boxat (Vilken träningsvärk jag fick, känner av den än idag ;P)
- Varit med Tess och Bettan


En STOR nyhet som jag inte får glömma att dela med mig av
Jag har nästan sluta äta godis, helt otroligt. Jag är som beroende av choklad eller snarare socker. Känner att nu vill jag begränsa mitt sockerintag till endast helger, det har funkat riktigt bra. Nu är det bara popcorn och dippning av grönsaker som gäller ;).

Kommentera inlägget här :