Glad "igen"

publicerat i

Nu har det gått några dagar sedan jag uppdaterade sist. Detta beror på att jag inte haft någon dator. I söndags skulle datorn formateras som vanligt men det gick inte alls som planerat. Sedan när det väl fungerade skulle jag fixa Internet själv och det var krångligt men efter mkt våld så gick det. När de var klart började de kännas bättre, trodde jag. Datorn började senare på kvällen att slå av sig själv var 5:e minut. Då brast det. Jag var så förbannad och höll bokstavligen på att bryta ihop. Datorn fick dessvärre några slag så fronten släppte men jag kunde trycka tillbaka det utan problem, hehe! Det här låter patetiskt men jag var så inställd på att plugga hela söndag och hela denna vecka också händer detta när man är mitt uppe i stora uppgifter och nära deadline. Alla mina studier sker via datorn. Datorn är dock inte fixad än, men jag fick låna mammas nya bärbara så nu sitter jag vid den :P. Studierna ska börja riktigt imorgon!!!

Idag har jag spenderat dagen med Tess på Birsta för lite mer shopping ;). Det blev fler handdukar, badlakan, tvålar, en tröja och lite mer smått och gott! Nu är det riktigt färdigshoppat. Ikväll kanske hon kommer över och vi ska bara sitta och surra :).

Ska diska upp efter middagen nu och tända massa ljus. Förresten så hade Mari fått ljusen från Partylite så var dit igår och hämtade dom och umgicks med henne nån timma :). Denna gång blidde det dofter av: Mullbär, Hallon & Timjan, Svarta hallon och Tropisk vattenfall, luktar hur gott som helst.

Kommentera inlägget här :