Sjuk...

publicerat i
Nu var det ett tag sedan uppdatering, har visst inte blivit bättre ;). Trodde jag skulle uppdatera när plugget och jobbat blev klart, men icke. Även om jag har semester har jag fullt upp.
Sedan de sista inlägget har jag packat och rensat lite för flytten. Jag har varit på stan med brudarna, firat Bettan som blev 24 år den 27 juni :) Sedan har man solat i det underbara vädret. I fredags umgicks jag med Tess och vi solade och handlade. ICA sålde mjukglass så vi köpte det, jag ville ha chokladsås på vilket inte var ett bra val, hehe! Jag hade choklad över hela mig och det bara rann och rann. Men vi fick oss ett gott skratt. Min förkylning blev värre under fredagen men inte så farligt utan Tess sov kvar här :).

I lördags tog jag bara det lugnt och sov några timmar över dagen när Tess åkt hem. På kvällen fick jag riktig feberfrossa och det bara rann trots att fläkten var på, det var inge vidare. Har inga alvedon heller! Får se om man orkar ta sig ner på ICA och handla lite senare.

Förresten har jag glömt att skriva om flytten. Enligt kontraktet ska jag flytta in till den 1 augusti. Men jag och tjejen som bor i lägenheten nu hade kommit överens om att vi kan flytta tidigare, i alla fall en vecka tidigare. Vilket skulle vara riktigt bra för mig eftersom v.29 jobbar jag max tre dagar, för då har jag inlärning. Men om jag skulle flytta v.30 har jag börjat jobba 8 h. Men sedan i början av förra veckan fick jag veta att tjejen inte kunde flytta förrän fredag eller lördag v. 30. Vilket inte alls var så roligt. Men i fredags fick jag ett mail från henne att jag kan flytta in redan 19:e juli efter klockan 10 :) Det blev mycket tidigare än vad jag kunde tro. Blev så glad för det och för att jag blev sjuk nu ;). Slipper oroa mig för att bli sjuk under flytten eller när jag ska jobba igen, haha!

Nu ska jag göra mig lite frukost, hade gott!


Kommentera inlägget här :