Ordning

publicerat i
Snart börjar de bli ordning här hemma :). Något som jag verkligen ville få ordning på nu var badrummet. Dit har man köpt 3 st små hyllor i svart. Nu har den snälla Larsa varit här och hjälpt mig borra upp dom :). De blidde riktigt bra så nu känns det som ännu mindre saker att göra fast de finns tusen saker till som behövs fixas. Men snart är det helg och då blir det att försöka göra så mkt som möjligt. Ska bland annat organisera om i förrådet, hämta ut färger från Mitthem så man kan måla i köksskåpen, tvätta m.m. Framför allt måste jag STÄDA. Har inte städat riktigt sedan inflytten, men nu när de börjar bli lite ordning och reda kan man ta tag i det.

Nu ska jag fortsätta och pyssla och kommer lägga upp mer bilder i helgen.


P.S Vill återigen gratta min bästa vän Teres på sin 24-årsdag. Grattis gumman och hoppas att du fick en fin födelsedag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

Va fint det blev med hyllorna i badrummet =) tack för gratulationen =) kram!

Kommentera inlägget här :