Plugg + Plugg = Plugg

publicerat i
Idag blir det en tråkig dag, som kommer mestadels bestå av plugg, plugg och plugg. Ligger lite efter nu, har inte pluggat på närmare 3 veckor nu, haha! Men ska göra klart uppgiften för nätseminariet som kommer pågå mellan torsdag - söndag!

Sedan igår såg jag att jag klarade den senaste uppgiften i MKV kursen, trodde absolut inte att jag skulle klara den, men det känns jättebra =). Igår kväll gick jag över till Martin och Mari och spelade lite Mario på Wii, det var jätteroligt, kanske ska gå dit idag igen eller någon annan dag i veckan om det är ok för dom såklart ;). Senare kom Tessan och spelade med oss och sen såg vi Mamma Mia filmen och åt massa gotta =).

Nä nu ska jag plugga lite innan det är dags för lunch. Ska försöka hinna med att skriva några CV:n också som man kan skicka runt på olika företag i Sundsvall.


Ha en fortsatt trevlig dag!!!

Kommentera inlägget här :