Glad!

publicerat i
Gokväll!

Känner mig jätteglad nu eftersom jag sitter för tillfälligt och kollar på olika reklambyråer här i Sundsvall för att kontakta dem och presentera mig och visa dem att de behöver mig till deras företag, haha! Även om de inte har gått ut med en ansökan kan man ha en stor chans att få in en fot om man är framåt.

Jag känner att jag ska göra allting för att få bo kvar och hitta mitt "drömjobb" i Sundsvall. Men jag ska aldrig säga aldrig, kanske man hittar något annat jobb i Sverige eller utomlands som man trivs med. Men mitt mål är att bo kvar i Sundsvall. Självklart skulle det vara en upplevelse att flytta men då känns det som man måste starta ett helt nytt liv, med nya människor och glömma allting som finns här. Det låter dramatiskt men det känns så. Jag har sagt att om jag skulle få ett jobb i Sthlm eller i Göteborg kan jag lika gärna flytta utomlands (ex. England). Men sanningen är att man direkt inte glömmer sitt liv här, men man kommer inte träffas många ggr per år. Då kan man faktiskt säga att man måste skapar sig ett nytt liv någon annanstans, eller har jag fel?

Förresten så har jag skickat in mitt CV till företaget i Borås. Nu är det bara att vänta och se =).

Kommentera inlägget här :