Birsta...

publicerat i
I måndags fyllde Tess 23 år och då passade vi på att spendera en dag på Birsta, som bjöd på en del shopping ;). Vi spenderade nog närmare 1000 kr var, haha! Kom inte ihåg riktigt vad jag köpte men det var en del iaf. Efter Birsta for vi till henne och åt lunch. Senare ville hon ha lite inredningstips :).

Igår var det en tråkig dag. Det blev tvättstuga, lite plugg, promenad och en del slag och sparkar på boxningssäcken ;). Så sköööönt!

Idag har jag faktiskt kunnat plugga en del. Om en stund ska jag slå på potatis och fixa fisken. Den här fiskrätten har jag bara ätit en gång och den är jättegod. Det är bara koka potatis, panera flundran och sedan servera det med romsås och rivna morötter, mumma.

Ikväll? Det visas sig vad kvällen har att erbjuda ;).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Ja det var en rolig dag :D måste ta en till sådan dag ;) hehe. Nu längtar jag jättemycket tills den 6:e, ska bli superroligt.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej gumman! Ja det var riktigt roligt, det ska vi göra om :P

Kommentera inlägget här :