2 saker som jag hatar

publicerat i
Ja, vart ska man börja. Man kan börja med att säga att jag hatar skvaller och skitsnack. Men i allfall pratade jag med en kompis igår och personen ifråga frågade mig allmänt om jag pratat med någon om vissa saker. Jag gav ett ärligt svar: "NEJ, det har jag inte gjort". Varför ska jag ta upp personliga saker som berör andra personer och inte mig, det finns ingen anledning att jag ska ta det med någon annan eftersom det berör inte någon av oss. Jag har iaf inte gjort det. Enligt en person verkar det som jag har pratat med någon annan om det här. Som nämnt innan är det inte min ensak, varför ska man ta upp något sådant med någon och vem skulle jag ta upp detta med? Vad tror han eller hon. Antingen är hela den här skiten uppbyggd på en lögn, missförstånd eller i värsta fall att någon försöker sätta dit mig i "skiten".

Allting är bra nu och allt ska glömmas, men känns som jag ville prata ut och släppa ilskan en aning. Sluta upp med skitsnacken och sköt ert eget liv istället. Låter hemskt att skriva så här om folk man umgås med. Man vet inte vilka som pratar men det kommer alltid från någon!

Nu känns det skönt. Dags att återgå till plugget. Ikväll ska man ta en promenad till skolan och hämta böcker som jag har lagt undan, möta upp Bettan på skolan och sedan ska vi gå hem tilll mig och äta middag och mysa :).

Ha en fortsatt trevlig torsdag, snart är det helg =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

ja nu är det över, nu glömmer vi det här =) PUSS

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Japp :) hehe! Puss och kram. Älskar dig gumman!

3:e kommentar, skriven , av tessan:

och jag dig =)

Kommentera inlägget här :