Härlig vecka...

publicerat i
Denna vecka har varit stressad men mkt rolig :). Vart ska man börja:

Torsdag: Pluggade jag väldigt lite, senare på kvällen gick jag över till Mari och spelade lite tv-spel. Hade tänkt att gå hem vid 9 tiden men kom hem vid halv 12 på natten :P. Då fick jag skylla mig själv att jag var så trött på fredagsmorgonen.

Fredag: Var det bara att kliva upp kl 6 på morgonen och gå ner till skolan för tentan kl 8, trodde jag ja. När jag skulle gå in och sätta mig för tentan fanns inte jag med på listan, trots att jag var registrerad. Var bara gå och sätta sig utanför tentamensalen och vänta till halv 9. Sedan började jag och skriva vid 8:45 och var klar strax innan 11. Efter det gick jag till stan och mötte upp Bettan en sväng. Hon skulle upp till sjukhuset, så jag gick runt lite själv men orkade inte gå så länge. Var trött efter tentaskrivningen samt att jag hade sovit knappt 6 h på 2 dygn :P. Vid 4 tiden kom T och vi åt middag och umgicks hela kvällen.

Lördag: Var det lungt under dagen och sedan på eftermiddagen kom T och vi stressade med att äta middag och fixa lite innan det var dags att gå över till Martin och Mari för att samåka med dom till Bowlinghallen i Birsta. Där mötte vi upp de andra. Vi var 9 stycken igår som "firade" mig. Bowlingen gick riktigt bra, fick faktiskt 2 strikar, haha! Jag fick var en kille för en timme. Det var tjejerna mot killarna och det fattades en kille så jag fick ställa upp ;). Vi vann iaf! Efter bowlingen for alla till mig och såg 2 skräckfilmer sedan for alla hem vid halv 1. Eller Therese var iaf kvar till halv 2 så det var skönt att inte bli kvar själv på en gång efter filmerna, hehe!

Söndag:
Nu har jag städat undan efter gårdagen. Ska försöka plugga lite nu och sedan gå över till Martin och Mari och umgås och spela lite :)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kramar

Kommentera inlägget här :