Hett?

publicerat i
Nu var det några dagar sedan jag skrev sist, men har inte haft tid. Men kan sammanfatta dagarna :).

Lördag: Då kom Therese hit och vi åt middag och surrade. Sedan gick vi över till Martin och Mari och åkte med dem ner till Bowlinghallen. Vi var ett gäng om 8 st som bowlade, riktigt roligt :). Det kommer bli bowling snart igen. Efter det for jag och Therese hem till mig och surrade mer och åt massa gotta.

Söndag: Då blev det en massa plugg. Hade nätseminarium kl: 18 så man sätt fastklistrad vi datorn och pluggandet hela dagen. Sedan skulle folk hem till Martin och Mari och spela spel men visste inte om jag skulle hinna. Men vid halv 10 på kvällen gick jag bort och var hemma efter halv 4 på morgonen ;), hehe sällan! Men det är alltid lika trevligt att vara där! Vi körde som vanligt Wii men den här gången blev det inget Mario utan Fitness eller vad det heter. Man kunde bowla, golfa, boxas, spela basketball och kanske nåt mer, riktigt roligt. Tror att det är en av anledingarna varför jag har en sån träningsvärk :). Sedan slog vi igång en skräckfilm som vanligt. Nu blev det den Japanska versionen av The Ring. Den var otäck på sitt sätt men den Amerikanska versionen var mer otäck att "titta" på medans den Japanska versionen hade ett riktigt hemskt ljud, man rös i hela kroppen, aldrig varit med om värre.

Idag har jag och Tess varit på stan och handlat en hel del. Efter det for Tess hem så jag gick med Bettan ett tag och sedan kom Tina. Det hände något roligt som jag måste dela med mig av. Jag handlade en tröja i en "butik" och killen som stod där var riktigt ... ... och han hade sätt när jag även testade en svart jeanskjol. I alla fall, när jag skulle betala för tröjan höll han på att skämta hela tiden och man ville bara smälta. Sedan frågade han om jag inte skulle köpa kjolen som jag provade men det ville jag inte. Innan vi skulle gå sa han till mig: "vi syns imorgon när du kommer och köper kjolen" haha. En kille med humor är inte dumt. Jag ville fråga om han skulle ut något i helgen men det blev inte så, kanske blir att att man åker ner och köper kjolen imorgon i alla fall ;).

Nä, nu ska jag krypa ner under filten, håller på att frysa ihjäl snart...Brr!

Kramar

Kommentera inlägget här :