"Girls night out"

publicerat i
Nu blir det skärpning med uppdateringen av bloggen. Det blir inte så lång tid mellan uppdateringarna men det känns som att man ska uppdatera en blogg dagligen. Nu har det varit helg igen så man kan väl uppdatera den här händelserika helgen också då =).

Fredag: På kvällen gick jag över till Mari och vi pratade och spelade Wii som vanligt =). Sedan kom Bettan så då umgicks vi bra många timmar. Efter det gick jag och Bettan till mig och pratade tills hon for hem vid 1 på natten.

Lördag: Var det bara att ställa klockan och packa väskan. Jag skulle möta Tess nere på stan mitt på dagen. Sedan for vi hem till henne och åt lunch, pratade och förberedde oss för kvällens festligheter. Tess fyllde 23 år i januari så vi skulle fira henne med en tjejkväll. Vi var runt 13 tjejer som gick ut och självklart värmde vi upp förfesten med ett sexparty ;). Kvällen var riktigt rolig och man träffade mycket folk. Jag träffade en jättefin och trevlig kille men tyvärr tappade jag bort honom =/, hehe!. Hoppas man får träffa han igen.

Just nu sitter jag och ser filmen, Goldeneye med ännu en "snygging", Pierce Brosnan. Folk kanske missuppfattar mig när jag nämner att jag tycker om äldre killar eller vad man ska säga. Det blir fel uppfattning. Jag vet inte varför jag dras till äldre. Det är väl att jag vill ha en mogen och säker man, men jag vet att jag måste känna mig trygg =). Men självklart ska jag inte säga att dom som är äldre behöver vara mer mogen än dom som är yngre, det ska ni inte tro. När jag menar äldre menar jag inte direkt 40 plussare. Nu ska man fortsätta och se filmen =)

Kramar



Kommentera inlägget här :