Sjukan

publicerat i
Hejsan allesammans, hoppas det är bra med er så här före jul :). Det är helt otroligt att det redan är julafton imorgon. Det ska bli härligt att få åka ut till Matfors och vara hemma hos mamma och Jim i huset med släktingarna. Först ska man jobba 8-14 sedan blir jag hämtad. Skulle även ha jobbat i dag också men haft problem med magmunnen hela natten och det är inte alls roligt att vara ifrån jobbet när man trivs så bra. Men imorgon är det nya tag :). Sedan blir det att kontakta sjukan efter helgerna här för att se om dom kan göra en Gastroskopi för att se om man kan få någon annan medicin som hjälper. Men men nu ska man inte tänka på det.

I går kväll blev jag överraskad också av P. Han ringde och ville komma in för att han hade en julklapp till mig, så gulligt. Tack så jättemkt gubben, det glädjer mig att jag har dig. 


Detta kom han med :)

I dag blir det bara att ta det lugnt och förbereda lite för morgondagen eftersom jag kommer inte åka hem nånting efter jobbet, och kommer sova borta till lördag. Men ni alla få ha en super härlig jul.

Många julkramar från mig till er alla!

Kommentera inlägget här :