Sjukling

publicerat i
Som sagt har jag varit dålig denna vecka. Var hemma onsdag och torsdag pga. feber och näsblod. Men nu är det helg igen och ska bara ta det lugnt och kurera mig så man inte blir hemma nån dag nästa vecka, det har man ju inte råd med. Nu har jag plockat lite här hemma och nu sitter jag med Photoshop. Håller på att kolla på bilder jag ska ha till badrummet. Har fula och STORA hål i väggen som jag vill täcka på något smidigt sätt. Har funderat på vad som är bäst; tavlor, väggtext eller tavelhylla? Det kan bli för mkt med en tavelhylla eftersom jag redan har 3 mindre hyllor på väggen. Vad tror ni?

Ovanför toaletten har jag gjort en dekorationtext på egen hand, dock inte så snyggt hehe. Men ska självklart skriva ut rätt storlek. rätt färg och rätt typsnitt. Texten som finns ovanför toaletten är: "Wish It... Dream It... Live It..." Men för en stund sedan kom jag på att på den andra längre väggen kan man sätta upp 3 mindre tavlor med text. Eller om man har andra bilder i dessa tavlor och enbart väggtext ovanför toaletten, eller tvärtom. Hmm märker att det blev mkt nu. Vad tror ni? Har gjort några bilder för att få en helhet. Beskriver bilderna nedan:

Här är en ram som i själva kort storleken är: 16 cm bred och 11 cm hög. Ramen har Svart bakgrund med vit text. Det är då tänkt att tavlorna ska hänga bredvid varandra.

Här är ramkanten svart och bakgrunden på "kortet" är vit och texten svart.



Aaa, nu förstår ni hur detta ska vara tänkt...


Nu ska jag fortsätta att sitta lite med projekten. Sedan blir det en film och myskväll. Ska se filmen "The bounty hunter"


Ha en trevlig kväll! Kram på er alla.

Kommentera inlägget här :