Helg

publicerat i
Nu är det äntligen helg...igen. Veckorna går så himla fort. Nu jobbar jag bara en vecka till, sedan blir det semester/plugg vecka och sedan två veckors jobb till, sen är jag nog klar. I går när jobbet va klar mötte jag upp Tess och vi for hem till mig och handlade med oss lite mat från Marco Polo :). Sedan umgicks vi hela kvällen, tror hon for hem vid halv 12 eller nåt kanske.

Sedan igår kväll fick jag ett sms från X (X = en kille som jag surrat med ett bra tag nu). Han är inte från Sundsvall och det visade sig att han och hans kompisar var på väg in till stan. Han började skriva om han kunde komma hit nånting sedan om det var tråkigt på stan. Vi skrev och skrev men efter mkt om och men så mötte jag upp dom och han kom hit vid halv 2 i natt eller så :). Det var jätteroligt att vi äntligen fick träffas och det roligaste är att det kändes som vi känt varandra längre, kan det verkligen uppstå en sån känsla? Men vi har skrivit med varandra i princip om allting kan man säga och sett bilder på varandra så kan vara därför. Men det var i alla fall mkt trevligt och det ska vi göra om.

I dag blir det målning av köksskåpen, eller invändigt i alla fall. Oj oj vad man håller på, men hoppas det blir bra för allting ska jag göra själv ;).


Ni få ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :