Det blev ett NEJ

publicerat i
Jag måste bara skriva att jag blev erbjuden ett modelljobb som en "gogo" dansare. Det är alltså både som modell och dansare. Det var så roligt att jag var tvungen att garva ett tag. Killen som mailade hade hittat mig på en sida och behövde sammanlagt 3 tjejer. Det skulle gått vägen ifall de bjöd på fettsugning först, fast de kanske ville ha lite mulligare modeller?:P Men i alla fall så mailade jag tillbaka i dag och tackade nej. Man skulle tjäna en del pengar på kvällen ;). Vill bara säga att en gogo dansare behöver inte betyda att det är "striptease" dans men nå är det lika och jag tillhör inte den kategorin. Men roligt att man får lite erbjudanden.

Sedan i veckan här fick jag också veta att det blir en omtenta from. den 16 till den 23 augusti. Inte alls så trevligt tycker jag. Det är i alla fall bra att jag inte jobbar den veckan men då måste man sitta inne och plugga och fixa massa andra saker på det och till helgen är det även Selånger och festplaner, hur ska det hinnas med? Sedan börjar jobbet den 23:e och då är det deadline till 23.59 och dagen därpå ska man upp 5, hur går det ihop? Man får helt enkelt hoppas på att jag blir klar innan helgen, iaf på söndag och att man ändå kan unna sig lite nöjen. Men eftersom mitt motto är att: "Allting löser sig" så ska man hålla på det :). Det ordnar sig, I know. Har även tenta i juridiken på fredagen den 20:e men den kan jag bara glömma, får koncentrera mig på hemtentan.

Nu har jag fått skriva av mig lite grann och ska bege mig till soffan för lite mys med en film och lite godis. Har inte köpt något godis sedan i tisdags så det är ju bra :). Kanske är dags att börja fixa kroppen i fall man får fler erbjudande som en "GOGO" ;) Närå det ska de förhoppningsvis inte bli.

Hoppas ni läsare får en trevlig fredagskväll, många kramar.

Kommentera inlägget här :