PANIK

publicerat i
Det kan man påstå att man har. Jag vill helst lägga mig i ide den kommande veckan. Kommer att ha sjukt mkt att göra. Vissa saker som jag ska ta tag i under veckan är: Måndag har jag 2 tentor. En som ligger på deadline på 1 timme sedan den andra tentan ska in på fredag. Jag kommer få en till inlämingsuppgift på måndag, sedan har jag en deadline på en annan uppgift på måndag. Sedan på måndag har jag tandläkaren halv 8:a sedan åka ut med morfar till Birsta för storhandling. När man väl kommit hem efter allt detta börjar pluggningen till max. Ärligt talat så vill jag inte vara mig själv just nu....Men jag vet att allting ändå löser sig. Är inte orolig så, men låter tröttsamt :P.

 

Men något roligt: Idag kommer Bettan över, vi ska handla, surra, se på teve och plugga teori :). Det kommer att bli trevligt. Sedan imorgon blir det en massa plugg och eventuellt lite körning. Ska ringa till Larsa idag för att planera in någonting.

Kommentera inlägget här :