Jippiee!

publicerat i
Idag har jag fått tillbaka min dator :). Jims kompis är dataexpert så han hämtade min dator igår och lämnade den idag. Datorn fungerar bättre än vad den gjorde innan. Nu kan mamma äntligen få tillbaka sin dator igen. Men jag är mycket tacksam att hon lånade ut sin nya laptop. Men vad kan man säga? Hon är världens bästa mamma :). Hon och Jim kom till mig idag också för att träffa mig innan jag åker. Fick en slant av mamma också, tack för det också mamma, blev överraskad. Precis när dom kom skulle jag möta Mari och Edwin för att Mari skulle få min hemnyckel (hon ska vattna blommorna en gång nu när man är borta). Det tackar jag för :).

Just nu sitter jag och äter massa popcorn, dricker vatten och kollar på film. Ser på sexan, det är någon film med Brucan ;) Nu blidde de precis reklam,  kan passa på att lägga upp några bilder från Hassela. En bild är på Tessan och mig, coverbandet "No comments" och mammas rulltårta med grädde, en aprikosbit och en chokladkanin on top :)


Kommentera inlägget här :