Dessa problem...

publicerat i
...Jag tål inte datorer. Får problem efter problem. För ett antal veckor sedan hade jag äntligen blivit motiverad för att plugga och då smäller det till och där står man utan dator i någon dag, men sedan fick jag ju låna mammas dator så det löste sig iaf. Sedan igår var jag med Bettan och såg film på datorn och rätt va de var så dog datorn. Jag vet att mitt datorbatterier inte alls håller länge om man inte har laddaren i, men igår var den i men det funkade ändå inte. Då blev man utan dator iaf idag. Men Rickard kom hit med en ny adapter (laddare) så nu funkar datorn igen :). Hoppas det håller sig nu, iaf tills juni då studierna är klar. Man blir hyffsat irriterad, men denna gång slog jag inte sönder datorn iaf.

Men lite gladare nyheter nu: Igår for jag och Larsa till Birsta igår och köpte en ny mobil till mig :) Det blev en Samsung S5230, har inte riktigt blivit vän med den än men det funkar bättre och bättre, hehe!

På eftermiddagen kom Bettan och vi gick ner på ICA och handlade lite, sedan hem till mig och surra, se på filmen då som inte gick att se så bra. Hon gick hem efter ett på natten :) Men trevligt hade vi. Förresten så dansade vi också "Zumba". Det är skivor som man kan beställa, det ger verkligen träning;).

Idag har jag tvättat och tagit det lugnt. Nu blir det duschen och sedan ikväll blir det Hollywood fruar!

Kommentera inlägget här :