Storhandling

publicerat i
Igår var det en lugn dag. Skulle ha pluggat men det orkade jag inte. Måste ta tag i det nu. Inte pluggat på 2 veckor och har snart ett seminarium och en tenta...Måste ta mig i kragen! Senare på kvällen kom Tina och Bettan bort en sväng, vi surrade bara och hade de trevligt :).

Idag har jag varit med morfar till Birsta och storhandlat. Jag fick mycket bra mat för 1033 kr :), Willys är faktiskt bra. Sedan drog morfar in en sväng på Apoteket och jag passade på att gå in på Bolaget och handla för nyårsfirandet, känner mig inte så sugen på sprit nu efter annandagens partajj ;), men men det hinner nog ändra sig. Det är 2 dagar kvar. Efter det gick vi in på själva birsta och hälsade på mamma som jobbar där.


Nu ska jag förbereda för middag. Tess ska komma hit och vi ska äta Tacos, mumma :). Sedan blir det att bädda ner sig under en filt, håller bokstavligen på att frysa ihjäl. Skulle tippa på att jag har nån förskylning på G.




Kommentera inlägget här :