Pust...

publicerat i
Julafton var jättetrevlig med god mat och trevligt sällskap :). Nuförtiden när man firar jul är vi inte hela släkten, men det blir så när de har fått sina egna familjer och så. Men igår var nästan alla förutom min kusin och hans 2 barn där. Men det gick det också.

Sedan i år körde vi inte på den svenska jultraditionen med prinskorvar och köttbullar utan vi hade bland annat, pajer, sallader och potatisgratäng. Till efterrätt blev det "tomtetårta", haha!

Idag har jag tvättat och städat men nu har jag bara torkning av golven kvar sedan är det duschen och Cindys SPA som väntar ;).

Imorgon blir det att åka till mosters gubbe som fyller år och sedan blir det stan en sväng. På kvällen blir det förfest hos mig...Längtar!!!


Den fina tomtetårtan...

Här är min lilla kusin som älskar Pippi. Av min mamma fick hon Pippidräkten och peruken, hon var så söt så =).

Kommentera inlägget här :